הפשיעה במגזר הערבי: 9 יואשמו בסחיטה באיומים

בנצי לייזרוביץ No Comments on הפשיעה במגזר הערבי: 9 יואשמו בסחיטה באיומים

הותר לפרסום כי בתום חקירה מורכבת חשפו שוטרי המחוז הצפוני כנופייה של 9 נאשמים שסחטו באיומים מאות אלפי שקלים מבעלי עסקים, קבלנים ובעלי קרקעות. הבוקר מוגשים כנגדם כתבי אישום בגין סחיטה באיומים

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפשיעה במגזר הערבי: בעקבות ירי לעבר אדם בתוך בית עסק שכתוצאה מכך נפצע גבר בשנות ה-20 לחייו, נפתחה חקירה סמויה ממנה עלה כי הירי בוצע לאחר סירובו של בעל עסק לחנות מזון לשלם דמי חסות (פרוטקשין).

במסגרת החקירה עלה כי מדובר בכנופיה שכל עיסוקה הוא לגבות דמי פרוטקשין באיומים ומי שלא נענה לדרישות שלהם מופנים כנגדו מעשי אלימות וירי.

עם התפתחות החקירה והפיכתה לגלויה (12/06/23) נעצרו 2 מראשי הכנופיה נאיף דאחלה וחמזה דאחלה ובד בבד עם מעצרם הצליחו חוקרי משטרת מחוז צפון לאתר עוד ועוד קורבנות שחששו להתלונן וחשפו בפני חוקרי המשטרה מסכת של איומים ואלימות קשה שמטרתה לגבות כסף מהם ולהיות שותפים בעסקים מבלי להשקיע.

במהלך החקירה עלה כי חברי הכנופיה דרשו מקבלנים ובעלי קרקעות תשלום עבור הקרקע עליהם הם בונים בטענה כי השטח הוא שטח טריטוריאלי שלהם כי ככה הם החליטו.

מספר חשודים נוספים נעצרו ולאחר חקירה מאומצת של חוקרי משטרת מחוז צפון בילפ עמקים שכללה מעל ל-200 עדויות הצליחו החוקרים לאסוף די ראיות שהובילו הבוקר להגשת כתב אישום חמור כנגד כל חברי הכנופיה 9 נאשמים, כולם תושבי טורעאן.



0 תגובות